Banka jenž někdo nazval „banka hovado“ se opravdu jinak nazvat nedá aneb KB
15. 10. 2024Jsem klientem jak soukromým tak firemním Komerční banky a.s. již desítky let a to co pozoruji je přerod banky v jakýsi zcela nefunkční úřad. Dnes jsou standardem u všech serioznějších bank evidentně tedy KB mezi ně nepatří , bezchybné nebo alespoň téměř vždy funkční služby elektronického bankovnictví.
Ano KB ho nabízí také, ovšem aplikace je pěkná, zejména ta mobilní a přehledná a praktická, jediná její chyba je ta, že nefunguje tak často , že pokud je to zrovna duležité proste nezaplatíte.
Díky tomu sem musel nikolik poprvé poslat pryč kurýra s dodávkou či nákupem potravin což mě stojí nejen nervy, ale samozřejmě totéž i dodavatelské firmy a jejich zamestnance a logicky i spoustu peněz.
Paradox je že to dělá i KB+ což má být nadstandard, ovšem je to asi jako kdyz máte luxusní auto ,které je nepojízdné a občas se náhodou podaří nastartovat
Nebudu k tomu raději psát nic víc, protože se nechci ještě víc zbytečně rozčilovat – kdo je jejich klientem dobře ví o čem píši, kdo není radím důrazně se jím nestávat.