blank

Banka jenž někdo nazval „banka hovado“ se opravdu jinak nazvat nedá aneb KB

15. 10. 2024 Vyp Od Jan Novák, Kassandra

Jsem klientem jak soukromým tak firemním Komerční banky a.s. již desítky let a to co pozoruji je přerod banky v jakýsi zcela nefunkční úřad. Dnes jsou standardem u všech serioznějších bank evidentně tedy KB mezi ně nepatří , bezchybné nebo alespoň téměř vždy funkční služby elektronického bankovnictví.

Ano KB ho nabízí také, ovšem aplikace je pěkná, zejména ta mobilní a přehledná a praktická, jediná její chyba je ta, že nefunguje tak často , že pokud je to zrovna duležité proste nezaplatíte.

Díky tomu sem musel nikolik poprvé poslat pryč kurýra s dodávkou či nákupem potravin což mě stojí nejen nervy, ale samozřejmě totéž i dodavatelské firmy a jejich zamestnance a logicky i spoustu peněz.
Paradox je že to dělá i KB+ což má být nadstandard, ovšem je to asi jako kdyz máte luxusní auto ,které je nepojízdné a občas se náhodou podaří nastartovat

Nebudu k tomu raději psát nic víc, protože se nechci ještě víc zbytečně rozčilovat – kdo je jejich klientem dobře ví o čem píši, kdo není radím důrazně se jím nestávat.

blank1